07.06.2021 võttis Storting vastu turundusseaduse muudatused, milles sätestati kohustus avaldada infot kujutise töötlemise kohta. Muudatustega nõutakse, et reklaamitegijad ja sotsiaalmeedia mõjuisikud, kes oma postitustega raha teenivad, peavad lisama vastava märke, kui fotol on keha kuju, suurust või nahka digitaalselt töödeldud. Eesmärk on vähendada ilustatud reklaamide ja postituste mõjul tekkivat sotsiaalset ebakindlust ja madalat enesehinnangut, eriti peeti silmas naiste keha kujutamist fotodel.

Loe lähemalt:
Stortinget, „Vedtak til lov om endringer i markedsføringsloven mv. (merking av retusjert reklame)“;
The Hill, 01.07.2021, „New Norway law mandates social media influencers disclose photo editing“;
BBC News, 06.07.2021, „Influencers react to Norway photo edit law: 'Welcome honesty' or a 'shortcut'?